20 de ani ai Centrului Editorial Tipografic de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” |
6-11 |
Ilaşcu Iurie, Zgardan-Crudu Aliona |
Învățarea mediată electronic: interpretări conceptuale |
11-19 |
Dumbrăveanu Roza |
Importanța formării coeziunii grupului școlar în instituțiile cu practici incluzive |
19-29 |
Lapoşina Emilia, Curilov Svetlana |
Die konjunktivischen „fast/beinahe” – Sätze aus der Sicht der Konstruktionsgrammatik |
29-36 |
Chiseliov Victor |
Формирование индивидуальной траектории развития информатической компетентности учителя технологий |
37-45 |
Братанич А. |
Personaje ale erosului: iubiții și iubitorii |
46-50 |
Corcinschi Nina |
Создание эффективной среды изучения информатических дисциплин с использованием технологий компьютерного моделирования |
51-60 |
Дзус Сергей |
Aportul artei italiene în dezvoltarea culturii europene |
60-66 |
Ursachi Rodica |
Relația dintre performanța academică a studenților și vârstă |
67-73 |
Vasiliu Dan |
Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv |
74-83 |
Curilov Svetlana |
Discursul ludic în proza lui Anatol Moraru |
83-92 |
Costin Iraida |
Comportamentul economic – elementcheie al culturii economice familiale |
92-99 |
Oloieru Anastasia |
Tangențe şi particularităţi în arta textilă contemporană din Republica Moldova și din România |
99-107 |
Simac Ana, Babin Iuliana |
Transpoziția și diferențierea semantică |
108-111 |
Copacinschi Angela |
O experiență de mobilitate academic |
111-114 |
Zgardan-Crudu Aliona |